Pachet conferințe standard

Conferințe, seminarii, training-uri sunt evenimente a căror reușită se traduce nu numai prin subiectele discutate dar și prin confortul participanților.

Vă punem la dispoziție un pachet conferințe business care acoperă o gamă largă de cerințe, dar în funcție de tema evenimentului, de serviciile solicitate și de numărul de participanți vă putem realiza și o ofertă personalizată.

Ne-am adaptat solicitărilor clienților și am reconfigurat set-up-ul sălilor și al meselor astfel încât normele de siguranță și distanțare să fie respectate.

OFERTA NOASTRĂ

Eveniment fară cazarePreț / persoană
10-25 persoanede la 195 lei
26-50 persoanede la 175 lei
Eveniment cu cazarePreț / persoanăSupliment camera single
10-25 persoanede la 345 lei100 lei
26-50 persoanede la 225 lei100 lei

PACHETUL INCLUDE:

– 2 coffee break-uri cu apă, ceai, cafea
– Prânz (set meniu) cu supă / antreu, fel principal, garnitură, desert, apă
– Sala de conferință dotată cu video proiector, ecran proiecție, flipchart și markere, wifi
– Cazare în cameră Dublă Business (pentru evenimentele pe mai multe zile)

Tarifele sunt valabile pentru serviciile menționate în pachete, cu variantele de mese propuse de hotel, în limita disponibilității. Orice modificare adusă pachetelor prezentate (meniuri, tip de cameră) va genera costuri suplimentare.
Tarifele sunt exprimate în LEI, includ TVA și taxa locală de promovare turistică.
Disponibilitatea camerelor va fi confirmată în limita disponibilității în momentul solicitării ferme.

În funcție de numărul de participanți și modul de desfășurare a evenimentului, puteți alege una din cele 2 săli de conferințe de la Continental Forum Tîrgu Mureș. Vezi aici planul sălilor: PLAN SĂLI CONFERINȚE

Dacă ai nevoie de cazare pentru participanți, echipa noastră de vânzări este pregătită să vă ofere tarife preferențiale.

Vă rugăm să ne contactați la: mures@continentalhotels.ro